קורס יסודות בשיטת העבודה של ביירון קייטי
.

קורס יסודות אונליין בשיטת "העבודה" של ביירון קייטי

 ימי שני  9.00-11.00

החל מ- 7.6.21

 סקרנים לשמוע עוד? השאירו לנו פרטים ונחזור אליכם!

מחפשים דרך להיות יותר מכילים, אוהבים, מבינים ומאוזנים?

מרגישים שחסרה לכם תחושה של חוסן פנימי אל מול אתגרי החיים?

מרגישים קשיים במערכות היחסים בחייכם?

רוצים להרגיש יותר שליטה על התגובות שלכם?

מרגישים שיש פוטנציאל ליותר שמחה ושלווה בחיים?

הגעתם למקום הנכון!

אנחנו שומעות מהרבה אנשים ומטופלים שלנו על... 

קושי, עומס ואי שביעות רצון.
מחשבות שלא נותנות להרדם, או מפריעות להתרכז בעבודה.
דאגות מייסרות ליקרים לנו - ילדים, בני זוג, הורים.
ריצוי, אשמה, חוסר בטחון, פחדים וחרדות.
כעסים גדולים על דברים קטנים ותחושה של חוסר שליטה עצמית.

מכירים?

גם אנחנו מכירות את זה, ועוד.

את הרגעים המביכים והכואבים שנהגנו בצורה לא אדיבה או סבלנית כלפי האנשים שאנחנו אוהבות,

את הרגעים שבהם אנחנו מתבאסות, דואגות או מתעצבנות כי דברים לא הולכים כפי שרצינו או חשבנו.

את רגעי ההלקאה העצמית, חוסר השמחה, הפסימיות...

ואחרי הרבה חיפושים, והתנסות בהמון דרכים ושיטות

מצאנו!

שיטת העבודה של ביירון קייטי

דרך מופלאה לעזור לעצמנו לחיות חיים שיש בהם הרבה יותר חופש, קלילות, אהבה וחיבור.

מה נותן תרגול "העבודה" באופן שיטתי וארוך טווח?

♦ בחינת אמונות מגבילות שמובילה ליותר חופש הפנימי.

♦ שחרור דפוסים מעכבים ומגבילים.

♦ הטמעה של צורת חשיבה מעצימה ויישומה כדרך חיים.

♦ השתלבות בקהילה "עובדת" של אנשים איכותיים שהולכים באותה הדרך.

♦ שינויים בקשרים עם הסובבים אותנו, בתחושת המסוגלות והבטחון העצמי.

♦ תחושת שלווה שנובעת מהידיעה שלכל מצוקה יש "כתובת".

♦ הבנה של תהליכי התודעה ובהירות פנימית.

מה כולל הקורס?

לימוד יסודי של העבודה

שתינו -יעל וזיו, מאפשרות מורשות מטעם העמותה הישראלית לשיטת העבודה של ביירון קייטי.

עברנו בעצמנו הכשרות רבות וצברנו שנים של ניסיון בהנחייה ובעבודה פרטנית.

הדגמה והנחייה 

נדגים את יישום השיטה על המנחות והמשתתפים.

 

תרגול והתנסות 

יישום ותירגול בפועל, באופן עצמאי ובזוגות, בזמן המפגשים וכתרגול בית.

איך בנוי הקורס?

5 מפגשי לייב בזום

ימי שני בבוקר 9.00-11.00

החל מ- 7.6.21

7.6, 14.6, 21.6, 28.6, 5.7

הקורס ילווה בתירגולי בית אישיים ובזוגות, כשעה בשבוע.

משתתפים מספרים

שי פלדמן

"הקורס האינטרנטי עם יעל וזיו היה פשוט מעולה, בתור מי שבעצמה מטפלת באחרים בשיטה הרגשתי שהן עוזרות לי להעמיק יותר בתוך עצמי ולהשתפר כמאפשרת, כל שיעור יצאתי עם המילים שלהן ועוד המשכתי ללכת איתן כמה ימים. החדות, הסדר והבהירות מצד אחד וההכלה, הקבלה והסבלנות מצד שני היו משהו מאוד חזק עבורי בקורס, הכל היה מאוד מאורגן, ברור קל להבנה ויישום. הרגשתי שאני עוברת משהו משמעותי ושאני נהנת מאוד תוך כדי. ממליצה לכל מי שרוצה להתחבר לאמת הפנימית, להרגיש איך זה להפסיק להאמין למחשבות שלו ולחוות שלווה אמיתית עם בהירות על איך לפעול מול סיטואציות מורכבות את הקורס הזה עם יעל וזיו. מחכה ללמוד ממכן עוד, תודה על הכל."

יצחק רובינשטיין

"השתתפתי בקורס אינטרנטי שבועי מרגש, מקצועי, מנוהל ומתוקתק היטב מכל הבחינות ,עמוק מלמד ומעשיר, שהועבר על ידי שתי מנחות משובחות במיוחד, (זיו, ויעל) שמלבד הקניית החומר העיוני והמעשי בצורה ברורה וסדורה, נתנו יחס מאוד אישי וקו פתוח לכל אחד, גם האינטראקציה שבינהן הייתה נהדרת והתחושה האישית שלי שבהחלט החכמתי וזכיתי בגדול. זאת הזדמנות נהדרת לומר לכן תודה."

מיכל נדיר

"ההנחיה של זיו ויעל הייתה מדויקת וברורה. הן הביאו איתן פשטות, שקט ונוכחות. כיוונו להאטה ולדיוק פנימי.
אהבתי את האופן שבו היו בנויים השיעורים, גם מבחינתן התוכן, וגם מבחינת האיזון בין לימוד, דיון ותרגול.
המשימות שניתנו כ"שיעורי בית" אפשרו להמשיך את תהליך ההתבוננות הפנימית בין השיעורים, והמשובים שלהן היו מאירים ומועילים והייתה בהן תשומת לב לפרטים הקטנים.
ממליצה לכל אדם שרוצה ללמוד את השיטה או להעמיק בה להיעזר ביעל וזיו."

למי הקורס מתאים?

♥ לאלו שכמונו נמצאים כל הזמן בלמידה, התפתחות וחקירה.

♥ למי שרוצה להעמיק בתוך עצמו/ה ולעבור שינויים משמעותיים

♥ למי שכבר מטפל/ת ורוצה להתוודע לשיטת העבודה

מי אנחנו

כל אחת מאיתנו עברה ועוברת דרך ארוכה ומשמעותית עם העבודה,

שמשנה ומעשירה לנו את החיים ואת הקשרים שלנו עם העולם ועם עצמנו.

נפגשנו לראשונה בבית הספר לשיטת העבודה של ביירון קייטי (הסקול) בגרמניה,

בו השתתפנו שתינו כחלק מהצוות.

היום שתינו מאפשרות מורשות מטעם העמותה הישראלית לשיטת העבודה של ביירון קייטי.

ב-2017 התחלנו להנחות יחד קורסים בשיטה.

מצאנו שהשותפות בינינו מפרה, משלימה, מעצימה ובעצמה

מהווה קרקע להתפתחות, למידה ועבודה על תקשורת, שיתוף פעולה וסינכרון.

וכשאנחנו נתקלות באי הסכמה או אי הבנה, יש לנו את העבודה לתמוך בנו

למצוא שוב את הדרך לשיחה מקרבת ומבינה, לבירור תומך, מאיר ומלא אהבה והערכה.

מצאנו שכיף ביחד ואנחנו מזמינות אתכם בחום להצטרף אלינו.

שאלות נפוצות

האם אוכל לעבוד על כל נושא?

בהחלט. אנחנו מציעות נושאים להתבוננות,

ואתם מביאים את מה שחי בכם.

זה יכול להיות מערכות יחסים, גוף, קריירה, מימוש עצמי, פחדים וחרדות ועוד.

כמה אצטרך לחשוף את עצמי?

כל אחת ואחת בוחרים מה מתאים להם לשתף. 

בנוסף דרך העבודה מגלים שלכולנו מחשבות דומות. ולשמוע את השיתוף של אחרים יכול לתת תחושה של לגיטימיות, הזדהות, שייכות והקלה.

מה קורה אם מחסירים מפגש?

מפגשי הזום של התוכנית מוקלטים,

ונשלחים למשתתפים בלבד.

ניתן לצפות בהם בכל עת.

רוצה לדעת כמה זה עולה? 

 

עלות ל-5 הנרשמים הראשונים: 890

לאחר מכן העלות: 990

קבלה לקורס מותנית בשיחה אישית.

אין צורך בידע מוקדם.

מצאתם בדיוק את מה שחיפשתם? סקרנים לשמוע עוד?

מלאו את הפרטים שלכם ואנחנו נטפל בשאר

נבנה באמצעות מערכת דפי הנחיתה של רב מסר

.